TESLİMAT KOŞULLARI

 

 

TÜM ÜRÜNLER ÜCRETSİZ KAPIYA TESLİM

Tüm ürünler siparişiniz alındıktan sonra kargoya teslim edilme süreci 1-3 iş günüdür. Büyük desili ürünler tarafınıza Horoz Lojistik ile gönderilir. Küçük desili ürünler ise tarafınıza PTT Kargo ile gönderilecektir.  Kargo takibini sitemizde yer alan “kargo takibi” alanından, “Horoz Lojistik ya da PTT kargo” linkinden ulaşabilirsiniz.

Tüm ürünler ücretsiz nakliye ve montaj hizmetiyle teslim edilmektedir.

 

 

 

İADE KOŞULLARI

 

1-İade edilecek paketin içine mutlaka faturanızı da koymalısınız. İade edilecek ürünün paketi hasar görmemiş, kullanılmamış ve kullanım hatası sonucu zarar görmemiş olması gerekmektedir.

2- İade edilecek ürünün kutusunun açılmış, su ile temas etmiş olması veya kullanılmış olması ya da vb. durumlarda ilgili ürünü tarafınıza geri gönderme hakkımız saklıdır. Bu durumlarda tarafınıza herhangi bir ücret iadesi yapılmayacaktır.

3- İade etmek istediğiniz ürünü tüm aksesuarları, faturası, garanti belgesi, kullanım kılavuzu vb. belgelerin tamamı ile  ile birlikte eksiksiz biçimde orijinal kutusu ve faturası ile birlikte tarafımıza göndermelisiniz.

4-Sözleşme konusu mal/hizmet teslim alınmadan önce muayene edilmelidir; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim alınmamalıdır. Alıcının teslim aldığı mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. Teslimden sonra mal/hizmetin özenle korunması borcu, alıcıya aittir. 14 gün içinde ücretsiz iade hakkı kullanılacaksa mal/hizmet kullanılmamalıdır, ürün Alıcıya teslim edildiği gibi sağlam olmalıdır ve  fatura iade edilmelidir.

5-Beyaz eşya (buzdolabı, bulaşık makinesi, çamaşır makinesi, fırınlar [gaz, elektrik, mikrodalga], set üstü ocaklar, aspiratörler, ütüler, vantilatör, ısıtıcılar, soğutucular), televizyon vb. kurulum gerektiren ürünlerin kutuları ürün tarafınıza teslim edildikten sonra yalnızca yetkili servis çalışanları tarafından açılmalıdır. Yetkili servis çalışanlarından önce ürünün kutusunun tarafınızca açılması halinde ürün garanti kapsamı dışında kalacağı gibi 14 gün içinde ücretsiz iade hakkınızı da kullanamazsınız.

6-Ürün yetkili servis çalışanları tarafından açıldıktan sonra üründe herhangi bir hasar/kusur/ayıp tespit edilmesi halinde yetkili servis çalışanlarına detaylı olarak sorunun not edildiği bir durum tespit tutanağı/servis formu/servis raporu doldurtmalısınız.

7-24 Kasım 2014  tarihinde Resmi Gazete’de yayımlanan Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği uyarınca aşağıdaki hallerde ücretsiz iade hakkınızı kullanamazsınız:

a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.

c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.

ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.

d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.

e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.

f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.

g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.

ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmeler.

h) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.